MENU
  1. >
  2. wszystkie
  3. >
  4. Kawa czy herbata: prawo...
26 kwietnia, 2024

Kawa czy herbata: prawo reklamacji

Zmiany podstaw prawnych procedowania reklamacji były tematem naszego kwietniowego spotkania z cyklu „Kawa czy herbata”.

W trakcie spotkania, które odbyło się w naszej siedzibie na terenie Fabryki Pełnej Życia, uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się o tym, jak nowe przepisy – już nie Kodeks cywilny, a Ustawa o prawach konsumenta – wpływa na umowy, karty gwarancyjne czy procedury reklamacyjne.

Dowiedzieli się również o prawie klienta do powstrzymania się z zapłatą za towar do chwili naprawy, wymiany, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, a także o gwarancji trwałości, która nie dopuszcza warunków naprawy lub wymiany mniej korzystnych dla konsumenta niż wynikające z nienależytego wykonania umowy.

Naszym ekspertem był Kamil Modrzyk z Kancelarii Radców Prawnych Iurator. To doświadczony radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, specjalizujący się w prawie spółek handlowych (w szczególności procesach ich zakładania i przekształceń), prawie odpadowym (w szczególności w procesie obsługi klientów budowlanych) oraz prawie kontraktowym i prawie budowlanym.

***

Partnerami wydarzenia byli:

– Kancelaria Radców Prawnych Iurator T. Smolczewski i Wspólnicy Spółka jawna
– PKO Bank Polski
– Miasto Dąbrowa Górnicza
– Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.

Dziękujemy również Marice Szczęsnej-Opali za poczęstunek przepyszną kawą marki Olsema.

***

Foto: Anastazja Skorok

copyright 2025 ZIG