Praktyczne warsztaty przeznaczone dla początkujących sprzedawców oraz firm, które uruchomiły sprzedaż w e-commerce i chcą zwiększać wolumen sprzedaży. Podczas szkolenia zostaną poruszone wszystkie niezbędne elementy, które musi posiadać poprawnie ułożony e-commerce. Skupimy się również na procesie generowania sprzedaży, marketingu oraz procesie logistycznym, który odpowiada za finalne zadowolenie klienta. Pracujemy na konkretach, abyś po szkoleniu wrócił(a) do domu z wiedzą, która pomoże Ci wprowadzić zmiany w swoim sklepie internetowym. Dowiesz się również, jakich narzędzi potrzebujesz oraz jak ich używać lub w jaki sposób rozumieć dane, które generują. To pozwoli Ci lepiej oceniać i kontrolować agencję, która prowadzi działania dla Twojego biznesu.
Szkolenie odbywa się 9.11 w godz. 9.00-13.00.
Prowadzący: Grzegorz Sadłoń – ekspert specjalizujący się w budowie strategii sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych, optymalizacji projektów e-commerce, procesów logistycznych oraz działań on-line marketingowych. Związany z rynkiem e-commerce i nowymi technologiami od ponad 12 lat. Zdobywał praktyczne doświadczenie w pracy dla największych software house’ów i agencji w Polsce. Budował sklepy dla marek takich jak Big Star, Monnari, 5-10-15, New Balance, Dalia, Bielenda, 8a i in. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń i konsultacji w obszarach e-commerce. Prezes zarządu Mindpack.pl oraz agencji doradczej Mindlow.pl.
Wydarzenie organizujemy w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Sporo się u nas dzieje.
Bądź zawsze na bieżąco